Сьогодні школа перебудовується, змінюється. Для педагогів Теребовлянського навчально-реабілітаційного центру одним із пріоритетних завдань є проблема оновлення педагогічного мислення. Тому адміністрація закладу під керівництвом директора Кацан М.Б., ставить перед собою завдання зробити засідання педрад неформальними, які б сприяли спільному вирішенню педагогічних проблем, завдань, шляхів покращення навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами.
Для цього вибираються цікаві й актуальні для всіх учасників навчально-виховного процесу теми, інноваційні форми проведення педрад.
Так, 25 листопада 2016 року проводилось засідання педагогічної ради у формі педради-дослідження, яка була підготовлена творчими групами та з використанням мультимедійних технологій.
З доповіддю «Мета, завдання, принципи, зміст мовленнєвого режиму в навчально-реабілітаційному центрі» присутні слухали директора М.Б.Кацан, яка в дохідливій, цікавій формі, із застосуванням комп’ютерних технологій ознайомила присутніх із завданнями та змістом мовленнєвого режиму. Вчителі-дефектологи Ломакіна О.М., Федорчук І.Т. поділилися досвідом роботи як використовують мовленнєвий режим у своїй роботі.
Заступники директора Щуцька О.І. та Капелюх Д.Р. висвітлили питання «Шляхи вдосконалення роботи вчителів початкових та 5-10 класів щодо покращення якості знань учнів з особливими освітніми потребами на уроках математики». Вчителі поділилися «родзинками успіху» своєї праці на уроках математики. Зокрема, Безушко Т.Ю. розказала як при вивченні таблиці множення застосовує новітню технологію «Мнемотехніка», Кравчишин О.Д. – як покращує якість знань учнів через застосування методу-гри на уроках, Чопяк І.І. розповіла про застосування методу проекту, Луцків М.Т. поділилася досвідом роботи навчання дітей з різними нозологіями, як використовує ситуацію успіху.
Тема засідання педагогічної ради та форма його проведення досягли своєї мети, вчителі оцінили засідання як продуктивне, корисне у плані використання засвоєного в практичній роботі на уроках.
|