З 14 по 18 листопада 2011 року у Теребовлянській ОКСЗШІ для глухих дітей методичним об’єднанням вчителів корекційно-розвиткової роботи було проведено предметний тиждень. В рамках тижня були проведенні такі заходи: – Круглий стіл на тему: «Особливості роботи з дітьм и логопатами». – День відкритих дверей – відкриті індивідуальні заняття з розвитку слухо-зоро-вібраційного сприймання усного мовлення та формування вимови у 1-Б, 3, 5 - 7 класах. – Загальношкільний корекційний захід – тренінг «Твоє життя – твій вибір». Акцентом предметного тижня було впровадження вчителями-дефектологами Федорчуком І.Т., Ломакіною О.М., Демчук Л.Й., Катіною Ж.Б., в навчальний процес передових педагогічних методів та технологій.
Однією з найважливіших проблем у методичній діяльності школи – це робота з молодими педагогами. Успішний професійний шлях молодого педагога залежить не лише від його фахової підготовки, а й від того, як зустріне його педагогічний колектив, як пройдуть його перші кроки становлення. Зустрічі з студентами Чортківського педагогічного училища імені Олександра Барвінського відбувалися у формі круглого столу «Досвідчені - молодим». . Під час цих зустрічей директор школи Кацан Марія Богданівна ознайомила студентів та викладачів училища із структурою та специфікою роботи школи. Вчитель дефектолог слухового кабінету Федорчук І.Т. ознайомив гостей школи з специфікою роботи з комп’ютерними програмами «Живий звук», «Видима мова» та «Світ звуків». В рамках цих зустрічей досвідчені педагоги-дефектологи поділилися секретами своєї педагогічної майстерності. Вперше в цьому навчальному році в школі відкрито клас для дітей з важкими вадами мовлення. Роботу з корекції вад мовлення з даними дітьми проводить старший вчитель, вчитель вищої категорії Ломакіна О.М.. У роботі з дітьми логопатами вчитель використовує сучасні інноваційні методи. Вчителі індивідуальної слухової роботи Ломакіна О.М., Демчук Л.Й., Катіна Ж.Б. провели індивідуальні корекційні заняття з дітьми логопатами і глухими дітьми. Під час проведення корекційних занять педагоги застосовують комп’ютерні навчальні програми «Живий звук», «Видима мова», «Світ звуків» та створюють та використовують власні комп’ютерні розробки (інтеграція різних об’єктів в одну формат-презентацію).