19 березня 2015 р. Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр Тернопільської обласної ради відвідали заступник голови Тернопільської ОДА І.Г.Бабійчук та директор департаменту освіти і науки Л.Л.Крупа.
Гості навчально-реабілітаційного центру мали можливість ознайомитися з умовами навчання, проживання та реабілітації дітей з особливими освітніми потребами.
Ознайомлення з навчально-реабілітаційним центром розпочалося з відвідування уроку, який пройшов у формі майстер-класу з виготовлення Ангела-охоронця для солдатів АТО.
Гості оглянули навчальні кабінети, спортивний зал, в якому ознайомилися із спортивними досягненнями випускників та учнів центру.
Відвідали музей закладу, де розміщені документи та світлини з часу заснування школи-інтернату для глухих дітей до сьогодення.
Ознайомилися також з проходженням атестації педагогічних працівників, яка проходила в шкільному навчальному комп’ютерному комплексі.
Гості побували в центрі професійної реабілітації дітей-інвалідів, де старшокласники отримують теоретичні знання та практичні навички із спеціальностей «Кравець» та «Оператор комп’ютерного набору».
Спальні приміщення вразили чистотою та справжнім сімейним затишком. Приємні враження залишилися і від вигляду та оснащення медичної частини центру, в якій вихованці проходять медичну реабілітацію відповідно до своїх діагнозів та потреб.
На території закладу розміщена теплиця, в якій вже появилися ранні сходи капусти та квітів. Розсадою цих квітів будуть заквітчані клумби, які розміщенні по всій території центру.
Взагалі територія закладу – це суцільний сучасний ігровий майданчик, на якому у вільний від уроків та занять час, вихованці відпочивають, граються в різні колективні ігри.
За результатами відвідування даного навчального закладу можна з впевненістю констатувати, що колектив навчально-реабілітаційного центру докладає усіх зусиль для удосконалення моделі освітньої діяльності закладу для дітей з порушенням слуху шляхом поєднання та впровадження в роботу новітніх педагогічних та технологічних технологій, направлених на оптимізацію освітньої, корекційно-відновлюваної роботи педагогів і дітей відповідно до сучасних вимог спеціального навчання та визнання права кожної дитини на рівний доступ до якісної освіти.
Колектив закладу спрямовує зусилля на збереження фізичного, психологічного, соціального здоров’я вихованців, створює сприятливі умови для успішної адаптації дітей з особливими освітніми потребами до соціального середовища.
|