Відповідно до плану проведення методичного тижня членами методичного об’єднання вчителів корекційно-розвиткової роботи проведено семінар на тему: «Шляхи інтенсифікації корекційно-розвиткової роботи на корекційних заняттях.» На спецсемінарі своїм педагогічним досвідом поділились вчителі корекційно-розвиткової роботи, а зокрема Катіна Ж.Б. поділилась досвідом роботи з теми «Методика використання образних символів-звуків у корекційній роботі із дітьми з ЗНМ», у виступі «Розвиток пам’яті та логічного мислення на основі застосування методики Глена Домана» Здир Р.А. розповіла шляхи розвитку активного словника учнів з вадами слуху, у виступі «Роль фонетичних зарядок на формування вимови та розвиток мовлення учнів з особливими освітніми потребами» Федорчук І.Т. вказав на методу проведення фонетичних зарядок у Центрі, з темою «Формування лексико-граматичних категорій, засобами дидактичних ігор у дітей з особливими освітніми потребами» виступила Ломакіна О.М., а Демчук Л.Й. у виступі «Роль дидактичних ігор у формуванні слухо-зорового сприймання усного мовлення та формування вимови під час індивідуальних корекційних занять» звернула увагуна інноваційні форми та методи навчання глухих учнів, та дітей які мають тяжкі порушення мовлення. А також своїми розробками та методами роботи з дидактичним матеріалом ознайомили всіх присутніх спецсемінару логопеди дошкільних груп навчально-реабілітаційного центру: Ахріменко В.І. та Свинарчук С.А., та вчитель початкових класів Луцків М.Т.
|