Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 02.05.2024, 19:20

Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр Тернопільської обласної ради

Меню сайту
Форма входу
Головна » 2015 » Листопад » 17 » Методи мнемотехніки в сучасній освіті
17:39
Методи мнемотехніки в сучасній освіті
Пройшли навчання за практичним курсом«Основи мнемотехніки»
Навчаючи зв’язного мовлення дітей з недорозвитком мовлення, доцільно використовувати спеціальні
методики. Методи ейдетики у навчанні - це новий підхід до освітніх і виховних технологій, які дають змогу кожному учневі легко та із задоволенням здобувати знання, відчуваючи насолоду від реалізації своїх здібностей.

Мнемотехніка допомагає спростити процес запам'ятовування, розвинути асоціативне мислення і уяву, підвищити уважність . Прийоми мнемотехніки, в результаті творчої роботи вчителя-логопеда, допомагають збагатити словниковий запас та сформувати зв'язне мовлення.

Враховуючи це, педагоги нашого центру ознайомилися з спеціальними прийомами, методами, способами поліпшення процесу засвоєння нових знань, пройшовши навчання за практичним курсом «Основи мнемотехніки».

Розкривав секрети мнемотехніки Геннадій Чепурний, автор методик мнемотехніки, доктор педагогічних наук, психолог, президент асоціації розвитку творчої особистості «ВАРТО», керівник Центру освітніх технологій «Школа ейдотехніки», голова оргкомітету Міжнародного психолого-педагогічного фестивалю «ПЕРСПЕКТИВА».
Геннадій Анатольович значну увагу приділив поясненню методів та прийомів мнемотехніки, було наведено приклади застосування мнемотехнічних методик для засвоєння різноманітної навчальної інформації.

В рамках навчання були засвоєнні теми: - історія та зміст мнемотехніки;
- теоретичні основи застосування мнемотехніки в освіті;
- способи оптимізації інтелектуальної діяльності особистості;
- діяльність вчителя що до застосування прийомів мнемотехніки у навчально-виховному процесі.

Ознайомилися з авторськими роботами Г. Чепурного: навчально – методичним посібником «Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти», Тернопіль: Мандрівець, 2014. та з орієнтовними програмами інтелектуального розвитку особистості з використанням методів і прийомів.

Далі роботу продовжили практичні заняття: вхідна рефлексія слухачів курсу, роль образного мислення при засвоєнні інформації; мнемотехніка з третього року життя: методики збагачення словникового запасу, техніка пізнання абстрактної інформації; засвоєння цифрової інформації; засвоєння тестової інформації; створення колажів для розвитку творчого мислення.
Також слухачів курсу було ознайомлено з навчально-методичним забезпеченням освітнього процесу в ДНЗ та початкових класах ЗОШ – Тетяною Ухіною, заступником директора видавництва «Мандрівець», учителем-методистом, членом «Асоціація працівників дошкільної освіти», яка в презентаційній формі розповіла про видавничу продукцію видавництва «Мандрівець».
В результаті працівники навчально-реабілітаційного центру Кріль О.І., Свинарчук С.А., Ахріменко В.І., Ломакіна О.М., Безушко Т.Ю., Шалапай Н.Я. отримали сертифікати учасників Міжнародного проекту «Освіта XXІ століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства», що підтверджують кваліфікацію учасників з практичного засвоєння курсу «Основи мнемотехніки» та дають право впроваджувати технологія «Мнемотехніка» у навчально-виховний процес центру.

Переглядів: 1866 | Додав: admin | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz