Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 02.05.2024, 17:12

Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр Тернопільської обласної ради

Меню сайту
Форма входу
Головна » 2015 » Травень » 22 » Круглий стіл
14:47
Круглий стіл

"Круглий стіл" на тему «Корекційно-розвиткове та методичне забезпечення розвитку слухового сприймання й формування вимови дітей глухих та зі зниженим слухом», організований Лабораторією сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, відбувся  15-16 травня на базі Чернівецького навчально-реабілітаційного центру №1. 

 Учасниками круглого столу були педагоги спеціальних загальноосвітніх закладів для дітей з вадами слуху Києва, Житомира, Теребовлі, Черкас, Чернівець. 

Науковий співробітник лабораторії сурдопедагогіки Федоренко Оксана Филимонівна та учасники семінару, вчителі-дефектологи, обговорили шляхи підвищення ефективності корекційно-компенсаторної реабілітації школярів з порушеннями слуху.  

Якісне оновлення, актуалізація змісту, форм і методів проведення спеціальних занять з розвитку слухового сприймання та формування вимови з позиції особистісно орієнтованого підходу до кожного учня забезпечить гнучкість, варіативность, динамізм та оперативность навчального процесу. 

Шукаючи нових, нетрадиційних форм роботи для виховання позитивного ставлення до навчання вимови і розвитку пізнавальної діяльності учнів з особливими освітніми потребами, педагоги обговорили такі питання:

1. Корекційно-розвиткова складова навчального процесу у закладах для дітей з порушеннями слуху.

2. Організація роботи з розвитку слухового сприймання та формування вимови у спеціальних школах (школах-інтернатах) для дітей глухих та зі зниженим слухом.

3. Розроблення  нових програм з корекційно-розвиткової роботи: «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови" для глухих дітей; «Розвиток слухового сприймання та формування вимови» для дітей зі зниженим слухом.

                  Ломакіна Оксана Михайлівна, вчитель індивідуальних занять з розвитку слухового сприймання та формування вимови, як член круглого столу, поділилася власними напрацюваннями з організації індивідуальних занять з глухими учнями з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання усного мовлення та формування вимови. Зазначила, що ефективність роботи вчителя-дефектолога має спиратись на вмінні своєчасно корегувати, розвивати та попереджати вади розвитку пов’язані з порушеннями слуху. Розвиток слухових відчуттів має бути першочерговим на індивідуальних корекційних заняттях і в подальшому розвивати вміння та навички комунікативної діяльності, саморегуляції та саморозвитку дітей з вадами слуху.

 

 

Переглядів: 851 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Травень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz