У середу, 25.02.2015 р., був проведений відкритий урок з математики в 1-Б класі з теми: «Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Порівняння числових виразів. Розпізнавання геометричних фігур», який провела вчителька Безушко Т.Ю. під час якого вчитель закріпила з учнями таблицю додавання і віднімання чисел у межах 10, сформувала вміння розв’язувати приклади та нерівності, закріпила навики розпізнавання геометричних фігур, засвоєння складу чисел.
Урок був насичений нестандартними методами та формами роботи. Були проведені цікаві корекційні вправи на розвиток мовлення та дрібної моторики: «Пальчики всезнайки». Ця пальчикова гімнастика не лише сприяла розвитку дрібної моторики, а й сприяла формуванню вміння розпізнавати геометричні фігури та цифри. Цікавою та оригінальною була фізкультхвилинка, під час якої діти стрибали по названих вчителем геометричних фігурах.
На уроці діти розв’язували такі вирази та нерівності, що вимагають певної незалежності мислення, творчих пошуків, оригінальності: «Знайди загублене число», «Суперечка їжачків» (порівняння числових значень виразів). Усні обчислення проведилися у вигляді гри: «З’єднай краплинку з хмаринкою».
Незвичайна мандрівка яка здійснювалася на уроці, зацікавила учнів і мотивувала їх до навчальної діяльності.
|