Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 21.11.2017, 22:23

Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр Тернопільської обласної ради

Меню сайту
Форма входу
Головна » 2016 » Листопад » 29 » Педрада у закладі…
11:07
Педрада у закладі…

Сьогодні  школа  перебудовується, змінюється.  Для  педагогів  Теребовлянського  навчально-реабілітаційного  центру  одним  із  пріоритетних  завдань  є  проблема  оновлення  педагогічного  мислення.  Тому  адміністрація  закладу  під  керівництвом  директора  Кацан М.Б., ставить  перед  собою  завдання  зробити  засідання  педрад  неформальними, які  б  сприяли  спільному  вирішенню  педагогічних  проблем, завдань, шляхів  покращення  навчання  та  виховання  дітей  з  особливими  освітніми  потребами.

         Для  цього  вибираються  цікаві  й  актуальні  для  всіх  учасників  навчально-виховного  процесу  теми, інноваційні  форми  проведення  педрад.

         Так, 25  листопада  2016  року  проводилось  засідання  педагогічної  ради  у  формі  педради-дослідження, яка  була  підготовлена  творчими  групами та  з  використанням  мультимедійних  технологій.

         З  доповіддю «Мета, завдання, принципи, зміст  мовленнєвого  режиму  в навчально-реабілітаційному центрі»  присутні  слухали  директора   М.Б.Кацан, яка  в  дохідливій, цікавій формі,  із  застосуванням  комп’ютерних  технологій  ознайомила  присутніх  із  завданнями  та  змістом  мовленнєвого  режиму.  Вчителі-дефектологи  Ломакіна О.М., Федорчук І.Т. поділилися досвідом роботи  як  використовують  мовленнєвий  режим  у  своїй  роботі.

         Заступники  директора  Щуцька О.І.  та  Капелюх  Д.Р.  висвітлили  питання «Шляхи  вдосконалення  роботи  вчителів  початкових  та  5-10  класів  щодо  покращення  якості  знань  учнів  з  особливими  освітніми  потребами на уроках математики».  Вчителі  поділилися «родзинками  успіху»  своєї  праці  на  уроках  математики.  Зокрема, Безушко Т.Ю.  розказала  як  при  вивченні  таблиці  множення  застосовує  новітню  технологію «Мнемотехніка», Кравчишин О.Д. – як  покращує  якість  знань  учнів  через  застосування  методу-гри  на  уроках, Чопяк І.І. розповіла  про  застосування  методу  проекту, Луцків М.Т.  поділилася  досвідом  роботи  навчання  дітей  з  різними  нозологіями, як  використовує  ситуацію    успіху.

         Тема  засідання  педагогічної  ради  та  форма  його  проведення  досягли  своєї  мети, вчителі  оцінили  засідання  як  продуктивне,  корисне  у  плані  використання  засвоєного  в  практичній  роботі  на  уроках.

Переглядів: 171 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz